Wednesday, January 6, 2010

PENDOKONG PRO-M

salam perjuangan untuk sahabatku di bumi UKM.. rasa cukup lama saya tak update blog. sekarang, pilihan raya kampus makin hampir dengan tarikhnya dan tempoh iddah bagi saya dalam menjawat jawatan MPP hampir sampai penhujungnya. Saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan salam perjuangan untuk pengerak dan pendokong yang mengerakan GMUKM. Ikhlaskan hati dalam perjuangan. kepada calon2 yang akan bertanding pada PRK, persiapkan diri anda dengan ilmu dan idealisme yang seharusnya. Semoga dengan itu membawa erti dan kemenangan yang cukup sempurna nanti. teruskan istiqamah dalam menharungi lawan. moga2 membawa kejayaan untuk semua.

3 comments:

penin said...

krang pham d sni..ktew glongan tpljar..
knp perlu dlm politik ad sikap ktuk mngutuk..
hina mnghina..
cube la try untk wat yg terbaek..
perjuangkn kmahuan plajar...
yg terbaek tentu akn dpilih oleh mreka..
politik bersih atau tdak..????
hny org d dlm ny yg taw cara utk mncorak kn ny...

Anonymous said...

tq atas cadangan.. kami sentiasa buat yang terbaik untuk kalian semua.. soal memilih 2 atas korang seme. berpolitik 2 penting untuk mereka yang dalam arena politik

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI